Choose language

ALLMÄN INFORMATION

PRISER:

Alla priser är inkl. 25 % moms. Det förbehåller för tryckfel, avgifts- och valutaändringar.

BETALNING:

DYRBERG/KERN tar emot betalning med, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Klarna och Paypal. Betalning tecknas på ditt konto först när varan har blivit sänd. DYRBERG/KERN krypterar alla dina kortupplysningar med den så kallade SSL (Secure Socket Layer) protokollet. Det betyder, att obehöriga inte kan läsa av ditt kortnummer eller annan information under transaktionen med PBS. DYRBERG/KERN förbehåller dig rätten att på köpbeloppet överfört via banköverföring till Sydbank. Orden sänds iväg när banköverföringen är mottagen.

LEVERANS:

DYRBERG/KERN levererar vanligtvis varje dag i förbindelse med helgdagar, försäljningsstart etc. Det kan också förekomma en leveranstid på 2-3 vardagar. Det förbehåller för utsålda varor och uppskjutna varor och uppskjuten leveranstid från huvudlagret. Det erbjuds inte leverans utanför Sverige och Danmark.

REKLAMATIONSRÄTT:

Som kund har du självklart rätt till att reklamera en vara, som har fel eller saknas, i föreliggande att varan blev såld. Reklamationsrätten gäller i 2 år och omfattar fabrikations-och materialfel.

Eventuell tvist mellan DYRBERG/KERN och kunden är underlagd dansk rätt.

ÅNGERRÄTT:

Vi erbjuder 30 dagars byte och ångerrätt. Om du nyttjar du ångerrätten betalas varans pris och leveransomkostnader tillbaka. När du vill nyttja din ångerrätt, ska du själv betala returförsändelsen, om inget annat är avtalat. Du får inte skicka tillbaka varan som postförskott.

VARURETURNERING:

DYRBERG/KERN ved Fashionshopping ApS
Niels P Thomsens Vej 3
7500 Holstebro
CVR:31327369

Är det talan om en reklamation, så skicka med fullständig information med paketet för att främja expeditionen. Bifoga faktura/orderbekräftelse. Vi rekommenderar att varan sänds som postpaket. Då blir det möjligt att spåra paketet, och det eliminerar därmed tvivel om att varan har blivit sänd till DYRBERG/KERN

Information om upprättelse:

Vi hoppas att du kommer att kontakta DYRBERG/KERN först, och se om det går att hitta en lösning om du har något klagomål.

Ett klagomål om en produkt eller tjänst som köpts från oss kan lämnas till Konkurrens- och Konsumentmyndighetens center för klagomålsupplösning, Carl Jacobsens väg 35, 2500 Valby.

Du kan klaga till Center för Klagomålsupplösning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens klagoportal online kan också användas vid inlämning av ett klagomål. Det är särskilt relevant om du är en konsument som bor i ett annat EU-land. Klagomål lämnas här – http://ec.europa.eu/odr. Vid ett inlämnande av ett klagomål ska du ange vår e-mail adress shop@dyrbergkern.com

DYRBERG/KERN A/S

DYRBERG/KERNs produkter är handgjorda och genomgår många olika moment: från gjutning, polering och plätering av grundstommen i metall till flätning av lädret för hand, till skärning, polering och infattning av halvädelstenar och gnistrande kristaller. Slutligen sätts de många olika delarna ihop till ett smycke. Efter varje moment utförs en särskild kvalitetskontroll.

Varje enskilt smycke genomgår ungefär 40 olika arbetsmoment och passerar genom ungefär lika många händer innan det magiska ögonblicket äntligen inträffar – din blick faller på det och kärlek uppstår...

DYRBERG/KERN A/S    |    Niels P Thomsens Vej 3    |    7500 Holstebro    |    tlf +45 97 41 04 15    |    shop@dyrbergkern.com